designbycs.blogg.se

Det där med att blogga..

Publicerad 2013-03-11 17:36:00 i Allmänt,

.. har aldrig riktigt varit min grej. Jag tycker att man aldrig kommer på något speciellt att skriva som skulle göra att folk kommer tillbaka bara för att läsa om just mig. Men så har jag en fantastisk vän som bloggar, jag kollar varje dag efter nya uppdateringar. Det var lite av hennes idé att jag skulle skaffa en blogg;)
 
Så vad kommer man att läsa och hitta här då? Dagens outfit? Dagens lista? Nää, det håller jag allt för mig själv ;)
 
Jag gillar när man sätter en personlig prägel på saker och ting, en liten, liten sak kan göra så mycket. En liten färgklick kan pigga upp mycket, så därav kom det sig att jag tog penseln och gick lös på väggar, möbler och tavlor.
 
Alltså kommer ni att få se bilder och motiv som jag gjort, saker som är pågång och lite andra projekt också kanske ;)
 
Välkommen!:) / Carro
(drar en suck av lättnad att första blogginlägget är skrivet;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En hyfsat vanlig tjej som kör sin egen grej med penseln i handen:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela