designbycs.blogg.se

En bild säger mer än tusen ord..

Publicerad 2013-03-20 21:04:41 i Allmänt,

Ibland får man sig en riktig tankeställare som kastar om precis allt.
Allt som man tidigare tyckt varit "viktigt" känns som en bagatell. Idag blev en sån dag.
Men det finns inget ont som inte har något gott med sig, eller?
 
Slänger upp en bild på en tavla jag gjorde för ungefär ett år sedan.
Min älskade bror, i action med hans luftgevär.
 
 
Dålig bild, med det är ändå den enda jag känner att jag vill publicera just nu.
 
Var rädda om varandra.
/C

Kommentarer

Postat av: vonka

Publicerad 2013-03-21 14:50:25

Sådana tankeställare/insikter kan vara både lättande och jobbiga!... Kram fina du !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En hyfsat vanlig tjej som kör sin egen grej med penseln i handen:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela