designbycs.blogg.se

På gång..

Publicerad 2013-03-14 21:57:13 i Allmänt,

Nu var det ett tag sedan jag målade något.. Lusten har inte riktigt funnits och jag står nu mitt i en flytt så alla grejer är nerplockade någonstans, i någon låda i röran:P
 
Sneglade på min tvbänk och insåg att den inte alls passar in med resten av min stil så jaa nu ska det byggas och målas! En sliten gammal byrå som ska slängas och ett par lecablock eller tegelstenar kan man förhoppningsvis komma långt med;) Uppdatering om det projektet kommer :)
 
Bjuder på en bild på det senaste jag gjorde, en acryltavla som föreställer mig och min syster.
En personlig present som min kära syster fick när hon fyllde år nu i februari:)
 

Kommentarer

Postat av: Vonka

Publicerad 2013-03-20 09:46:28

Dax att blogga igen nu gumman :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Carro

En hyfsat vanlig tjej som kör sin egen grej med penseln i handen:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela